Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vladslo
Collapse
X
-
-
Re: Vladslo
De eerste vind ik de betere foto Raf.
In de tweede is de compositie goed (je ziet waar de ouders om treuren) maar het spel van licht en schaduw maakt het wat onoverzichtelijk.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtDe eerste vind ik de betere foto Raf.
In de tweede is de compositie goed (je ziet waar de ouders om treuren) maar het spel van licht en schaduw maakt het wat onoverzichtelijk.
Ik heb een update geplaatst met wat correcties van de schaduwen en ook wat meer gecropt onderaan zodat die donkere vlek voor het voetstuk wegvalt. Hopelijk oogt deze beter.
Raf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtDe eerste vind ik de betere foto Raf.
In de tweede is de compositie goed (je ziet waar de ouders om treuren) maar het spel van licht en schaduw maakt het wat onoverzichtelijk.
Op de eerste zou ik het etiketje op de bloempotje temperen of wegwerken, want eens je dat in het "vizier" gekregen hebt wordt je aandacht er steeds weer naar getrokken..."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
Comment