Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vladslo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vladslo






    update

    Duitse begraafplaats uit de eerste wereldoorlog met "het treurende ouderpaar" door Käthe Kollwitz.

    Nikon D7100 met Nikkor 18-70mm f 3.5-4.5

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom!

    Raf.
    Last edited by muesli; 19 februari 2016, 21:45. Reden: update

  • #2
    Re: Vladslo

    De eerste vind ik de betere foto Raf.
    In de tweede is de compositie goed (je ziet waar de ouders om treuren) maar het spel van licht en schaduw maakt het wat onoverzichtelijk.
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: Vladslo

      Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
      De eerste vind ik de betere foto Raf.
      In de tweede is de compositie goed (je ziet waar de ouders om treuren) maar het spel van licht en schaduw maakt het wat onoverzichtelijk.
      Bedankt voor de commentaar.
      Ik heb een update geplaatst met wat correcties van de schaduwen en ook wat meer gecropt onderaan zodat die donkere vlek voor het voetstuk wegvalt. Hopelijk oogt deze beter.
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: Vladslo

        Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
        De eerste vind ik de betere foto Raf.
        In de tweede is de compositie goed (je ziet waar de ouders om treuren) maar het spel van licht en schaduw maakt het wat onoverzichtelijk.
        Is ook mijn mening, update is ook al beter maar toch blijft het vrij onoverzichtelijk door licht/schaduw/tegels-spel.
        Op de eerste zou ik het etiketje op de bloempotje temperen of wegwerken, want eens je dat in het "vizier" gekregen hebt wordt je aandacht er steeds weer naar getrokken...
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

        Comment

        Working...
        X