Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Devine light in abandoned buildings

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Devine light in abandoned buildings

Regelmatig maak ik opnames in oude industriële gebouwen, en meestal heb je een probleem met licht. Maar soms valt het mee en heb je van die Devine rays of sunlight door de openingen van het dak of ramen die de rondzwevende stofdeeltjes oplichten.
    Ik weet niet wat jullie van deze opname denken, maar mij doet deze iets. Mogelijk omdat ik emoties koppel aan de plaats, daar ik in persoon aanwezig was. Misschien heb ik dit kunnen overbrengen in de foto. Aan jullie de beoordeling.

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Devine light in abandoned buildings

Ik vind het wel mooi! Kan er zelf eigenlijk weinig op zeggen... Iets ruimer had misschien nog net iets meer een sfeer van verlatenheid opgeroepen? (ik weet natuurlijk niet hoe het daar is en of dit een meerwaarde kon bieden) Ik zou in ieder geval zelf heel blij zijn met deze

Comment

Een heel boeiende ruimte. Zelf zou ik dit beeld een stuk donkerder afbeelden, wel met gelijk accent op de witten, om op deze manier het sfeerbeeld te versterken.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
        Een heel boeiende ruimte. Zelf zou ik dit beeld een stuk donkerder afbeelden, wel met gelijk accent op de witten, om op deze manier het sfeerbeeld te versterken.
        Daar ben ik het mee eens, de sfeer wordt er wat grimmiger / geheimzinniger door en de lichtstraal zou nog beter zitten.
        Een opname met nog veel mogelijkheden, knap werk ...
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Working...
        X