Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basketball in the 'hood.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Basketball in the 'hood.


  • #2
    Re: Basketball in the 'hood.

    Ik vond je vorige ( basketball-round-the-block ) een evenwichtiger compo hebben.
    Maar ook deze is imho een beetje te druk.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Basketball in the 'hood.

      Het is intrigerend ook voor mij, avondlicht in de namiddag? Veel verticale en horizontale lijnen, diepte, geen spelers; met had een meerwaarde kunnen zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Basketball in the 'hood.

        Sommigen vinden de ene compo mooier, sommigen de andere. Ik kan zelf moeilijk kiezen, dus hou ik ze beiden momenteel.

        't was rond 20u30 ongeveer, dus al donker, maar enorm veel lichtvervuiling in hartje Brussel natuurlijk. Spelers (enfin, hangjongeren) die op dit betreffend pleintje vertoeven, appreciëren het meestal niet als je er met een fototoestel zou rondhangen.

        Heb intussen al een hele reeks foto's van bijzondere basketpleintjes, allemaal zonder spelers intussen, met uitzondering van eentje.
        't is meestal niet mijn bedoeling om mensen in beeld te brengen.

        Comment


        • #5
          Re: Basketball in the 'hood.

          Interessant beeld door de gekozen kleuren. De rechterkant vind ik wat hard belicht.
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment

          Working...
          X