Ben héél benieuwd naar oordelen en sta open voor kritiek, wees keihard als je wilt!
The Tate Modern is een museum vol moderne kunst, waaronder ook fotografie.
Ik wilde het museum zèlf eens tot onderwerp maken waarin vooral de gigantische open ruimtes een rol spelen.
Hoop dat het geluk is in deze opname van de mezzanine verdieping genomen door het glas van de 4e verdieping.
Door de grijze regenachtige dag en de slechte binnenverlichting heb ik van de ISO6400 nood maar een deugd gemaakt en de onstane ruis nog eens een extra zetje gegeven in de nabewerking.
Bewerking was met de zwartwit film profielen van Digikam (digikam.org) en daarna nog wat perspectiefcorrectie om de vlakverdeling mooi recht te krijgen.
De "barcode" streepjes zaten in het raam waardoor ik naar beneden fotografeerde en ik vond ze een wezenlijke toevoeging, nèt als de mensen die toevallig net voorbijliepen.
Tate Modern by newmikey, on Flickr
Het glazen plafond van het Doubletree Hilton op Tower Hill en de aan vier zijden oprijzende 12 verdiepingen van dit hotel gaven diepte aan de geometrische structuur van de plafondconstructie en de verlichting. Bewerking als hierboven met Digikam.
Beyond the light by newmikey, on Flickr
Comment