Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gelukkig is het geen verf, vind het geen mooi schouwspel, maar smaken verschillen. Qua beeldopbouw vind ik het een beetje krap en rommelig. De straatverlichting rechts achteraan stoort mij, de boom had er voor mij ook niet bij gemoeten, jammer dat hij in dit geval ook buiten het kader loopt, kerkgevel staat links te dicht tegen het kader, en het geheel lijkt wat naar links over te hellen.
Comment