Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Station Luuk
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Station Luuk
Oorspronkelijk geplaatst door M... Bekijk berichtperfecte symmetrie, veel diepte, mooie kleuren en op het juiste moment afgedrukt. knap beeld.de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Gefeliciteerd, met deze mooie foto...
Station Luik Guillemins is een droom voor vele fotografen....ook voor mooie symmetrieën vast te leggen, maar zo (bijna) perfect als deze zijn er toch moeilijk te vinden.
Als je deze foto beter gaat bekijken zie je dat de linker en rechterzijde spiegelbeelden zijn van mekaar (met hier en daar een paar aanpassingen), maar het is wel heel goed gedaan, en een pluim hiervoor..."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
Zeer mooi lichtspel, proficiat!Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Eindelijk nog eens een verrassende foto uit dat station.
Comment
-
-
Magnifiek!!!!Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560
Comment
-
Zeer mooi. Den hof is inderdaad de plaats waar deze heen moet.
Comment
-
Zoek de zeven verschillen, zou ook een goede titel voor die prachtige opname kunnen zijn. Is luut Limburgs voor Liège, Luttig heb ik ooit ook al gehoord.
Comment
Comment