Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuk maar net wat tè veel stereffect.
daarom een wat onrustig geheel.
grt,bouk.
Sommigen houden van sterretjes, anderen van wolken
Even voor alle duidelijkheid, er is express voor een gesloten diafragma gekozen (dus stervorming) om de sluitertijd te verlengen. Ik was natuurlijk niet alleen in de zaal en wou iedereen uit het beeld laten verdwijnen. (Aandachtige kijkers kunnen merken dat dit niet 100% gelukt is)
Bij deze hou ik ook wel van die sterretjes.
Misschien iets donkerder maken?
Och, mij persoonlijk stoort het niet zo op groter formaat bekeken, dus denk dat ik het zo laat. Het voordeel van die Fuji's is dat ik weinig of geen nabewerkingen moet doen
Net je vorige gezien, maar deze steekt er met kop en schouders boven uit wat mij betreft.
Spectaculair beeld door de felle kleuren, de sterren en de vervorming. Cool !!!
Comment