Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wenteltrap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wenteltrap

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Wenteltrap

waar blijft ge ze vinden ! maar hier vind ik em iets minder mooi. onderaan nog beweging en niet helemaal centraal in beeld volgens luster.
    gr, JOHAN , nikon D90, D7100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk bericht
      waar blijft ge ze vinden ! maar hier vind ik em iets minder mooi. onderaan nog beweging en niet helemaal centraal in beeld volgens luster.
      Je hebt volkomen gelijk. Maar jij weet natuurlijk niet in welke omstandigheden deze is genomen. Plaats om te staan +/- 1/2 m2 dus geen plaats om statief te zetten, flitsen mocht niet, ook nog een obstakel net in het midden ( KLIK ) .......dus uit de losse hand.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Obstakel of niet, ik vind het lijnenspel in de hoeken weer erg mooi (en leerzaam voor mij).
        Die lamp daar kan je niets aan doen. Het raam verstoort voor mij echter de symmetrie.
        Indien je onder zou bijsnijden zodat het raam weg valt, en boven dezelfde hoeveelheid, dan ben je verlost van het onscherpe gedeelte in je foto.
        Het wordt dan wel een rechthoekig formaat, maar nog steeds mooi. En je hebt nog altijd de mogelijkheid enkele lijnen in de hoeken te laten beginnen

Comment

Working...
        X