UP
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rechthoekige ruiten.
Collapse
X
-
-
Re: Rechthoekige ruiten.
Een hele mooie!
Ik had wel misschien hier en daar wat 'gevelreiniging' toegepast, op zo'n mooie patroonfoto mag dat wel
IZ.For Greater Good - Ambient Music for the Masses
Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0
-
heeeele mooie strakke foto!!
om dit een absolute topper te maken, zou het geheel misschien moeten doorbroken zijn met een mannetje in een raam, maar dat heb je niet voor het kiezen he...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtIn dit soort dingen steek je ver boven anderen uit. Chapeau !Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Heel mooi Louis, perfect in het kader.
Links, bijna onderaan heeft de gevel je in de steek gelaten, maar dat valt te repareren.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtHeel mooi Louis, perfect in het kader.
Links, bijna onderaan heeft de gevel je in de steek gelaten, maar dat valt te repareren.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtHeel mooi Louis, perfect in het kader.
Links, bijna onderaan heeft de gevel je in de steek gelaten, maar dat valt te repareren.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Die "aannemer" heeft dat prima opgelost
Zoals gewoonlijk van jou, een knappe strakke plaat.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Yep, mooie gevelreiniging zo!
IZ.For Greater Good - Ambient Music for the Masses
Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0