Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wat me zeker bij jou opvalt en bij weinige ziet, is dat de uitsnede steeds mooi verzorgd is naar een hoek (hoeken) toe. zelf probeer ik daar ook altijd rekening mee te houden. enige (muggenziften) kleine minpuntje hier vind ik de kleur van het gebouw. past niet bij de blauwe lucht vind ik. misschien eens proberen de kleur van gebouw aan te passen aan de blauwe lucht ?
wat me zeker bij jou opvalt en bij weinige ziet, is dat de uitsnede steeds mooi verzorgd is naar een hoek (hoeken) toe. zelf probeer ik daar ook altijd rekening mee te houden. enige (muggenziften) kleine minpuntje hier vind ik de kleur van het gebouw. past niet bij de blauwe lucht vind ik. misschien eens proberen de kleur van gebouw aan te passen aan de blauwe lucht ?
Dank voor uw reactie.
De kleur van het gebouw mag dan wat eigenaardig lijken, maar hier is niets aan gewijzigd.
De foto is op de uitsnede en het recht zetten na volledig naar realiteit.
Wat ik wel eens ga uitproberen is het gebouw fotograferen (of tweaken) op een grijze lucht, dat is denk ik meer in harmonie.
Comment