Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lift

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lift

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Lift

dit onderwerp (station luik , is al een miljoen keer gefotografeerd ! en toch is er altijd wel iemand die er nog een origineel shot uit kan halen. de blauwe lucht heb je hier zeker wel nodig vind ik. maar het interessante gedeelte zit em voor mij toch in de weerspiegeling die mooi in elkaar over loopt. heel goed gezien. de witte lijnen kunnen voor sommige toch nog storend zijn en kan je eventueel proberen te verwijderen door het rechterdeel als spiegelbeeld te kopieren , ik zou dat persoonlijk proberen weg te werken om te zien of dit toch een meerwaarde is. uitsnede heel mooi gedaan en verzorgd !
    gr, JOHAN , nikon D90, D7100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk bericht
      de witte lijnen kunnen voor sommige toch nog storend zijn en kan je eventueel proberen te verwijderen door het rechterdeel als spiegelbeeld te kopieren , ik zou dat persoonlijk proberen weg te werken om te zien of dit toch een meerwaarde is. uitsnede heel mooi gedaan en verzorgd !
      Het zou inderdaad de symmetrie ten goede komen, maar het is een onderdeel dat er nu eenmaal is. De symmetrie is ook niet echt optimaal om dit te doen en het spiegelen van een beeld is zeker niet mijn voorkeur. ( wat niet wil zeggen dat ik het nog nooit gedaan heb )
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        maar het is een onderdeel dat er nu eenmaal is.
        klopt ! soms vind ik ook bij mijn foto's dat je niet zomaar iets moet verwijderen, het staat er nu eenmaal en hoort bij het geheel. alleen als ik het zelf echt storend vind.
        gr, JOHAN , nikon D90, D7100

Comment

Toch weer een nieuwe invalshoek gevonden, en het is goed in beeld gebracht.
          Goede dag gekozen met die blauwe lucht als achtergrond.
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Working...
          X