Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 |http://www.parijsmijnstad.nl
Bij deze een update toegevoegd Vicky...
Heb er ook maar een 1800px versie bijgevoegd, om toch wat meer beeld te kunnen vullen.
De update is prachtig en zeker de grotere versie
Nu komt de lijn tussen licht en donker op ongeveer 1/3e van de foto en valt het donkere deel (dat te veel aandacht vraagt en niets toevoegt aan de foto) weg.
Hele mooie na de crop. De kleuren zijn ook erg mooi. Waar heb je al die mensen gelaten of was dit midden in de nacht?
Waar je het Louvre binnenloopt stonden wel aardig wat mensen, maar ben door naar de achterkant gelopen, daar was het heel rustig....Het regenachtige weer heeft ook wel geholpen denk ik...
Het croppen is wel een verbetering, het oplichten was voor mij helemaal niet nodig, integendeel zelfs ...
ophelderen gaat hier m.i. wat ten koste van de sfeer ...
mooie pano....vind hem te donker, vooral de voorgrond
Bedankt...Rekening houdend dat dit een nachtopname is vind ik meer oplichten dan niet meer realistisch, zit naar mijn mening nog voldoende detail in de voorgrond.
Comment