Toch raar hoe men hier steeds reageert op HDR-foto's, indien dit een HDR-foto is dan is hier zeker niet overdreven en als je op reis bent heb je niet steeds de gelegenheid om te wachten op de meest gunstige belichting. Dan is het dikwijls een goede oplossing om er iets van te maken.
Ik vind deze foto best mooi!
Toch raar hoe men hier steeds reageert op HDR-foto's, indien dit een HDR-foto is dan is hier zeker niet overdreven en als je op reis bent heb je niet steeds de gelegenheid om te wachten op de meest gunstige belichting. Dan is het dikwijls een goede oplossing om er iets van te maken.
Ik vind deze foto best mooi!
Je lust thee of koffie, zelden alle twee. ;-) En volgens mij mag dat, ook verschillen van mening.
Ik vind de HDR heel mooi gedaan, ik heb er zelf (zo goed als) geen ervaring mee, maar je hebt het wel goed onder de knie.
De loper geeft ook een mooie indicatie van de schaal van de trap. Ik ben er ook geweest en het gevoel dat ik kreeg is dat Calatrava zijn gebouwen heel monumentaal en totaal niet op de schaal van de mens gemaakt zijn.
Comment