Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode Loper

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rode Loper

Deze is eentje van Valencia .

Groetjes

Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Re: Rode Loper

Mooi van compo en licht, en die loper op de trap is zeker een meerwaarde.
    Hdr is dan weer niet mijn ding, maar dat pakken we er dan bij hé.
    ...leeg...

Comment

Heel knap Luc. Titel vind ik knap gekozen en creatief. :-))
      Gefeliciteerd.

Comment

Toch raar hoe men hier steeds reageert op HDR-foto's, indien dit een HDR-foto is dan is hier zeker niet overdreven en als je op reis bent heb je niet steeds de gelegenheid om te wachten op de meest gunstige belichting. Dan is het dikwijls een goede oplossing om er iets van te maken.
        Ik vind deze foto best mooi!

Comment

Wreed knap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk bericht
            Toch raar hoe men hier steeds reageert op HDR-foto's, indien dit een HDR-foto is dan is hier zeker niet overdreven en als je op reis bent heb je niet steeds de gelegenheid om te wachten op de meest gunstige belichting. Dan is het dikwijls een goede oplossing om er iets van te maken.
            Ik vind deze foto best mooi!
            Je lust thee of koffie, zelden alle twee. ;-) En volgens mij mag dat, ook verschillen van mening.
            ...leeg...

Comment

Ik vind de HDR heel mooi gedaan, ik heb er zelf (zo goed als) geen ervaring mee, maar je hebt het wel goed onder de knie.

De loper geeft ook een mooie indicatie van de schaal van de trap. Ik ben er ook geweest en het gevoel dat ik kreeg is dat Calatrava zijn gebouwen heel monumentaal en totaal niet op de schaal van de mens gemaakt zijn.

Comment

Working...
              X