Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat ik nu weer mooi zou vinden, maar dat ik mijn kijk op een beeld omdat ik bij dit soort beelden waarin personen dwars doorheen lopen graag dynamiek zie. Ken je instellingen niet, maar ik zou iets meer diafragmeren en iets langer belichten om de beweging(mag onscherp) in de personen te krijgen Maar dat is mijn gedacht hoor. Verder een keurig beeld afgewrkt met een blauw toprandje
MG,
instellingen ISO100, F9, 1/160.
Ik kan in uw visie komen omtrent de beweging maar dan moest ik al snel naar 1/30ste of lager gaan (uit de hand niet evident zonder IS of statief)
Het freeze effect vind ikzelf wel kunnen in deze.
Olivetti,
tja, die lantaarnpaal stond echt wel scheef hoor. Al is het minimaal, toch springt het direct in het oog hé.
Comment