Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
In het raam achteraan zie je het landschap buiten nog wel maar de lucht was helemaal wit ... bewolkt en daar kreeg ik niets meer uit ... dit was de max dat er uit te halen viel ...helaas geen blauwe lucht
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Mooi dieptezicht. Niets mis met de doortekening. Alles is te zien.
Optisch gezien zit het lijnenspel niet helemaal ok, maar dat ligt aan die dwarsbalk halverwege het plafond.
Bewerking bij jou foto's is altijd heel erg mooi gedaan als het gaat om kleur.
Zo slaag je er hier in om ondanks de sterke dieptewerking onze aandacht toch lang genoeg vast te houden op de grafitti.
Ook al oogt het kleuren geheel misschien iets minder waarheidsgetrouw, je opzet is wel geslaagd.
zo had ik het nog niet bekeken die gang luc
mooi ook je bewerking vind ik geslaagd
al durf ik zelf niet zo extreem HDR toe te passen
maar het past wel bij dit beeld
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment