Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boekentoren Gent
Collapse
X
-
-
Re: Boekentoren Gent
Voor mij meer dan geslaagd. Heb er afgelopen week ook nog gestaan maar heb dit niet zo gezien. Complimenten. zeker niet in kleur weergeven. Je hebt van dit grauwe gebouw een prachtige z/w foto gemaakt.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Heel erg mooi gedaan en gezien.
Misschien er over denken om aan de bovenkant er wat af te doen, zodat er links een diagonaaltje ontstaat ?
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Technisch knap gedaan, maar de foto breekt het beeld omdat er hier niet echt een verdwijnpunt is voor mijn gevoel.Daardoor komt hij in zijn totaalplaatje iets te hard over waardoor ik niet lang genoeg blijf hangen in de foto, helaas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtDit is voor mij een absolute topper!
Comment
-
-
mooi standpunt heb je hier gekozen !!Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment