Benieuwd wat jullie er van vinden...:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Château N (HDR)
Collapse
X
-
-
Re: Château N (HDR)
Dat ding blijft toch tot de verbeelding spreken hé.
Goed HDR-werk. Prachtige kleuren en aparte beeldopbouw.
-
Ik zou wellicht ook enkel de rechterhelft gedaan hebben, maar dan zou de foto minder leuk zijn geweest.
Want eerlijk, ik vind deze echt ok, de twee verschillende invalshoeken in eenzelfde beeld geven de foto een extra dimensie, helemaal af.
Comment
-
Bedankt voor jullie reacties!
@ dg: deze locatie blijft idd tot de verbeelding spreken... Ik ben heel blij dat ik hem heb kunnen meepikken!
@ Hagartje en anonymous: de rechterhelft heb ik ook alleen gefotografeerd, maar dan bekom je een foto zoals er al heel veel te vinden zijn... Vandaar ook deze compo, die ik persoonlijk verkies. Het is net alsof je de trap afgelopen komt en dan de rechtergang kunt inwandelen.
@ Hagartje: ik vermoed dat dit rond 10u was...Last edited by Nelita; 30 januari 2014, 22:03.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtHet is net alsof je de trap afgelopen komt en dan de rechtergang kunt inwandelen.
Pijnlijke foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtVoor mij is het net als heel hard komen aangelopen, en niet kunnen kiezen tussen links of rechts afslaan, en pal tegen het muurtje aanlopen.
Pijnlijke foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtErg mooi gedaan. Alsof je 2 foto's aan elkaar geplakt hebt.
Zachte plaat qua licht en kleurtjes. Hdr oogt zo heel natuurlijk.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
een van de beste en natuurlijkst ogende hdr's die ik in lange tijd gezien heb, enig vreemde aan de foto voor mij is dat het precies zo compact lijkt. Dit terwijl het echt wel groot is.
maar in ieder geval heel goed beeld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtZachte plaat qua licht en kleurtjes. Hdr oogt zo heel natuurlijk.
Comment
-
Comment