Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats van gebed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plaats van gebed


    Statief verboden, dus uit de losse hand.




  • #2
    Re: Plaats van gebed

    Helemaal mijn ding.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Plaats van gebed

      Knappe opname, maar als dit nu architectuur is dat is een andere vraag. Ik bedoel niet het gebouw, maar de manier waarop de opname is gemaakt met een totaal vervormd beeld. Ik denk eerder dat dit een Lifestyle opname , daar past die perfect in.
      Als architectuur is de vervorming wat te aanwezig, ja ik weet wel dat het met een breedhoek lens is genomen, maar ik denk niet dat deze een architectuur boek of brochure zou halen.... Zou wel uitstekend passen in reis magazine. Knap dat je er de mensen hebt laten bijstaan. Toch goed werk hoor, en ik zal wel old school zijn wat architectuur betreft.
      Groet Flash
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Plaats van gebed

        Knap beeld
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Plaats van gebed

          zeer fraai en dat zonder statief

          Comment


          • #6
            Re: Plaats van gebed

            @Flash
            Ik zie het architectuur-forum wellicht iets ruimer dan u.
            Als je naar andere foto sites kijkt, zoals 1X.com of 500px, dan zie je dat ze daar ook een lossere kijk hebben op architectuur.
            Toegegeven; deze foto had misschien ook bij 'straatfotografie' gekund omdat mensen daar een prominent deel uitmaken van de foto's.
            Maar omdat ik al enkele moskeeën hier had getoond, dacht ik dat deze er ook nog wel bij kon
            In ieder geval apprecieer ik wel de moeite die je steeds doet voor je uitgebreide comments.

            Ook een mercike voor de andere reacties.

            Comment

            Working...
            X