Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Plaats van gebed
Collapse
X
-
-
Re: Plaats van gebed
Knappe opname, maar als dit nu architectuur is dat is een andere vraag. Ik bedoel niet het gebouw, maar de manier waarop de opname is gemaakt met een totaal vervormd beeld. Ik denk eerder dat dit een Lifestyle opname , daar past die perfect in.
Als architectuur is de vervorming wat te aanwezig, ja ik weet wel dat het met een breedhoek lens is genomen, maar ik denk niet dat deze een architectuur boek of brochure zou halen.... Zou wel uitstekend passen in reis magazine. Knap dat je er de mensen hebt laten bijstaan. Toch goed werk hoor, en ik zal wel old school zijn wat architectuur betreft.
Groet FlashEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Comment
-
Re: Plaats van gebed
@Flash
Ik zie het architectuur-forum wellicht iets ruimer dan u.
Als je naar andere foto sites kijkt, zoals 1X.com of 500px, dan zie je dat ze daar ook een lossere kijk hebben op architectuur.
Toegegeven; deze foto had misschien ook bij 'straatfotografie' gekund omdat mensen daar een prominent deel uitmaken van de foto's.
Maar omdat ik al enkele moskeeën hier had getoond, dacht ik dat deze er ook nog wel bij kon
In ieder geval apprecieer ik wel de moeite die je steeds doet voor je uitgebreide comments.
Ook een mercike voor de andere reacties.
Comment
-
Comment