Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cityscape R'dam
Collapse
X
-
-
Re: Cityscape R'dam
Erg, erg mooi. Zulke beelden trekken steeds mijn aandacht.
Ik weet niet wat er rechts nog verder te zien was, maar misschien had ik liever daar wat meer van gezien dan de kleine huisjes en bomen links in beeld.
Eventueel nog een kleine perspectief correctie toepassen zodat de gebouwen niet naar binnen vallen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtErg, erg mooi. Zulke beelden trekken steeds mijn aandacht.
Ik weet niet wat er rechts nog verder te zien was, maar misschien had ik liever daar wat meer van gezien dan de kleine huisjes en bomen links in beeld.
Eventueel nog een kleine perspectief correctie toepassen zodat de gebouwen niet naar binnen vallen.
Bedankt voor je reactie , even die correctie toepassen dan
Comment
-
Amaai, dertig seconden bij zulke weeromstandigheden is niet evident.
Persoonlijk zou ik links croppen tussen die twee bomen in en het grote gebouw rechtzetten (je weet hoe het moet hé).
Kader is ook erg zwaar vind ik.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk berichtNeen, meer naar rechts was niet echt de moeite.
Bedankt voor je reactie , even die correctie toepassen dan
Wel mooi belicht, zoals ik het me herinner was het niet makkelijk door de grote lichtverschillen.
Comment
-
-
Knappe registratie. Ik zou niets croppen, maar als het opnieuw kom had ik liever de spantoren en los zien staan van de flat die er nu achter staat. Maar misschien was dat ook wel niet mogelijk.... Toch een knappe prestatieEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Comment