Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Luikjes
Collapse
X
-
-
Re: Luikjes
mooie belichting, lekkere diepte, zachte bewerking
persoonlijk zou ik de gang niet schuin laten lopen (of toch poging tot...)þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
geen alledaagse foto NielsMooie belichting en veel detail in de foto!
mvg Christophe
Comment
-
Niels, je hebt goed "gelet" op de lijnen, maar ik deel de mening over het al dan niet schuin laten lopen van die gang.. Als je naar de vloer kijkt, dan krijg je de indruk dat ie naar links afloopt.. (misschien een beetje teveel "getrokken" om de hoekjes juist te krijgen? HDR met 9 opnames is leuk, maar meet bij een opname het licht ook eens op de lichtste plekken, dan kan je vermijden dat je zo'n bleke deuropening gaat krijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk berichtNiels, je hebt goed "gelet" op de lijnen, maar ik deel de mening over het al dan niet schuin laten lopen van die gang.. Als je naar de vloer kijkt, dan krijg je de indruk dat ie naar links afloopt.. (misschien een beetje teveel "getrokken" om de hoekjes juist te krijgen? HDR met 9 opnames is leuk, maar meet bij een opname het licht ook eens op de lichtste plekken, dan kan je vermijden dat je zo'n bleke deuropening gaat krijgen!
De gang heb ik zo in beeld gebracht dat je diepte in de foto krijgt ( tunneleffect)
Comment
-
-
Knappe plaat. De half-open deur suggereert inderdaad een soort kurkentrekker-effect.
Had zelf iets meer contrast ingebracht. Maar vrijheid, blijheid.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Knappe belichting, met deze HDR heb ik geen probleem, het blijft er natuurlijk uit zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtKnappe belichting, met deze HDR heb ik geen probleem, het blijft er natuurlijk uit zien.
Comment
-
Comment