Hoi,
De vast groep hier, zal waarschijnlijk opgevallen zijn dat ik de laatst tijd regelmatig te gast was, met de bedoeling om me in de materie te verdiepen, omdat ik aangestoken ben door mijn zoon (Jos82), en zag wat een leuk aspect van de fotografie dit is.
Graag wil ik mijn debuut in deze hoek maken. Omdat dit een zeer stille hoek is, ben ik maar zo brutaal geweest om gelijk in SC te plaatsen. Niet omdat ik zo overtuigd ben van de kwaliteit, maar ik wil vooral commentaar van jullie ! En omdat het in beoordeling nog stiller is.
De foto is gemaakt op Neeltje Jans, een voormalig werkeiland, en nu onderdeel van de Oosterscheldekering.
Expo building.
In ieder geval bedankt voor de belangstelling.
Het idee om een stuk vanonder af te snijden, en pad te verdonkeren toegepast in onderstaande update.
De horizontale Z/W- versie
Groeten,De vast groep hier, zal waarschijnlijk opgevallen zijn dat ik de laatst tijd regelmatig te gast was, met de bedoeling om me in de materie te verdiepen, omdat ik aangestoken ben door mijn zoon (Jos82), en zag wat een leuk aspect van de fotografie dit is.
Graag wil ik mijn debuut in deze hoek maken. Omdat dit een zeer stille hoek is, ben ik maar zo brutaal geweest om gelijk in SC te plaatsen. Niet omdat ik zo overtuigd ben van de kwaliteit, maar ik wil vooral commentaar van jullie ! En omdat het in beoordeling nog stiller is.
De foto is gemaakt op Neeltje Jans, een voormalig werkeiland, en nu onderdeel van de Oosterscheldekering.
Expo building.
In ieder geval bedankt voor de belangstelling.
Het idee om een stuk vanonder af te snijden, en pad te verdonkeren toegepast in onderstaande update.
De horizontale Z/W- versie
Johan
Comment