Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wil geen afbreuk doen aan jou foto, maar wat is dan de bedoeling dat je hem hier in SC post? Je ziet zelf dat ie niet goed is en dat er hiaten inzitten..Wat wil je er dan mee bereiken. Gaat het erom om te tonen waar je overal geweest bent? Trouwens als je een beetje inventief bent, kan je deze veel beter maken hoor!
Wil geen afbreuk doen aan jou foto, maar wat is dan de bedoeling dat je hem hier in SC post? Je ziet zelf dat ie niet goed is en dat er hiaten inzitten..Wat wil je er dan mee bereiken. Gaat het erom om te tonen waar je overal geweest bent? Trouwens als je een beetje inventief bent, kan je deze veel beter maken hoor!
Beste Ruud,
Als je het onderdeel SHOWCASE opent kan je het volgende lezen" Expositieforum voor architectuurfoto's. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's." Dus dan neem ik aan dat je weet dat jou werk met een kritisch oog kan en mag bekeken worden en dat je er op dezelfde manier commentaar op kan krijgen. Ik heb er duidelijk bij gemeld dat ik geen afbreuk wil doen aan de foto, maar dat wordt dan blijkbaar zo toch opgenomen (en er is geen afgunst, integendeel) Als het niet kan gezegd dat deze foto een rode schijn heeft en dat er flinke rode vlekken opzitten, dan is de bedoeling van showcase ver zoek. Als Maxim (en dat is zijn goed recht) hiermee tevreden is, dan is dat mooi voor hem en als hij graag een tip op tips krijgt hoe ij dat kan voorkomen, dan volstaat een berichtje en zal ik hem met alle plezier helpen indien hij dat wil.
Oorspronkelijk geplaatst door rvanderaalstBekijk bericht
Mooie foto MxM aan die paarse vlekjes is redelijk makkelijk iets te doen.
@smetje
Beetje rare en bijna afgunstige opmerkingen.
Natuurlijk als je hier een foto plaatst mag daar op een goede manier commentaar (opbouwende kritiek) over gegeven worden
dat vind ik ook altijd fijn en kan je zeker verder helpen.
Verhalen over toning e.d. vind ik dan ook altijd onzinnig omdat dat puur smaak is maar over de paarse vlekken heb je zeker gelijk.
Maar de regel "Gaat het erom om te tonen waar je overal geweest bent?" en een stukje wat er voor staat schaar ik niet onder opbouwende kritiek
en snap dan niet zo goed wat jij daar mee bedoeld.
Knap plaatje voor mij, de sfeer heeft iets . . .
Paarse vlekken zijn voor mij geen probleem, indien toch . . . enkele muisklikken en deze zijn zo naadloos verdwenen
Mvg
Francis
Comment