Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.
Oopz wat nu? Ben niet gewoon van in de showcase te posten, dus ik zal de titel ook moeten kunnen aanpassen dan. Hoe doe je dat?
Alvast bedankt voor de tip en het compliment.
Oopz wat nu? Ben niet gewoon van in de showcase te posten, dus ik zal de titel ook moeten kunnen aanpassen dan. Hoe doe je dat?
Alvast bedankt voor de tip en het compliment.
Het is in orde gekomen intussen, 't was niet moeilijk.
Ik heb persoonlijk een link met bruggen en viaducten, als topograaf bij vastlegging basishoogten met nauwkeurigheidswaterpassing en ook bij testen met belasting van de brug. Maar zo'n mooie in beeld heb ik nooit mogen meemaken. Dikke proficiat
Ik heb persoonlijk een link met bruggen en viaducten, als topograaf bij vastlegging basishoogten met nauwkeurigheidswaterpassing en ook bij testen met belasting van de brug. Maar zo'n mooie in beeld heb ik nooit mogen meemaken. Dikke proficiat
Hartelijk dank voor het compliment, doet me oprecht plezier.
Comment