Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind het een hele mooie.
Misschien een domme vraag: waarom die hoge ISO bij deze sluitertijd?
Nee hoor, helemaal geen domme vraag. Ik had er nog aan getwijfeld om het er al direct bij te zetten . Zoals je kan zien was het nogal een bewolkte dag. In de serres zelf was het dus nog donkerder. Doordat er zeer veel volk aanwezig was, was het ook niet mogelijk om een statief te gebruiken en omdat ik toch wat scherpte in foto's wou heb ik mijn iso redelijk verhoogd, zodat ik toch nog een korte sluitertijd had en een redelijk diafragma. Met een canon 5D zou dat ook geen probleem mogen zijn hé en omdat mijn toestel nog vrij nieuw is, was dit dan ook eens een goede test. Ook omdat het dikwijls rap moest gaan omdat er anders weer iemand voor de camera liep.
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment