Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
En ik vind dit minder geslaagd. Maar het feit dat er andere meningen zijn,
maakt me dan wel weer gelukkig. Want niets zo erg dan dat we elkaar be-
ginnen na te papegaaien. Of dat we zouden moeten schrijven iets mooi te
vinden, wat we zelf niet doen. Bespaar het ons en blijf voor uw mening op
komen. Net zoals de topic starter altijd achter zijn foto mag blijven staan,
eender wat anderen daarvan denken.
En ik vind dit minder geslaagd. Maar het feit dat er andere meningen zijn,
maakt me dan wel weer gelukkig.
Geachte heer Louis (doudeke), Fijn dat je reageert en ja ...meningen mogen verschillen en daar heb ik helemaal geen problemen mee.
Maar omdat je voor de tweede maal reageert , stel ik jouw de vraag ? "wat is er minder geslaagd"?
qua bewerking denk ik dat deze foto minder heeft gehad dan de doorsnee BD foto, wat je misschien via FB gezien hebt.(daar staat de originele)
ok, het koste me wel zeker 5 minuten voordat ik de ontspanknop indrukte. en ja, ik blijf achter mijn foto staan, maar sta altijd open wat anderen te vertellen hebben over mijn fotografie. ps , en dat geachte heer enz, heeft te maken met het late uur.tja, als ik mijn foto's gebruik als onderlegger, dan zijn het grote glazen die erop staan
Geachte heer Louis (doudeke), Fijn dat je reageert en ja ...meningen mogen verschillen en daar heb ik helemaal geen problemen mee.
Maar omdat je voor de tweede maal reageert , stel ik jouw de vraag ? "wat is er minder geslaagd"?
qua bewerking denk ik dat deze foto minder heeft gehad dan de doorsnee BD foto, wat je misschien via FB gezien hebt.(daar staat de originele)
ok, het koste me wel zeker 5 minuten voordat ik de ontspanknop indrukte. en ja, ik blijf achter mijn foto staan, maar sta altijd open wat anderen te vertellen hebben over mijn fotografie. ps , en dat geachte heer enz, heeft te maken met het late uur.tja, als ik mijn foto's gebruik als onderlegger, dan zijn het grote glazen die erop staan
Noch geachte noch heer ben ik. Doch dit terzijde. Dat u achter uw foto blijft
staan, is uw goede recht. Zelf vind ik dit gebouw esthetisch niet mooi, en de
bewerking al net zo min. Het één versterkt het ander. De lucht doet de rest.
Met mijn 2 -de reactie wou ik er alleen maar even op wijzen, dat het in orde
is dat er wat commotie, desnoods controverse rond is.
Comment