Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De reling
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De reling
vind dit 1 van de mindere uit je reeks.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Past mooi in de reeks.
Zo alleen vind ik het wat minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk berichtSorry zegt me niks
Effe duiding geven aan "mijn" soort fotografie. Ik fotografeer graag banale onderwerpen die ik in een grafisch evenwichtige compositie probeer te zetten. Deze foto hoort eigenlijk thuis in een reeks maar vond hem zelf toch sterk genoeg als alleenstaande foto.
PS: Ik wou ook naar uw fotografie gaan kijken maar je had uw "Verdun" foto al weggehaald. pfff.Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
-
Ik vind het een leuke foto! Past wel beter in de reeks dan apart.
Ik vind het mooi hoe je van een banaal onderwerp toch een mooie foto maakt, door het standpunt, de gekozen DOF en de bewerking.
Comment
-
Ergens intrigeert mij deze foto wel, banale dingen interessant op foto krijgen is ook een kunst
De reeks over dit ene onderwerp is zeker goed, moeilijk om er dan eentje uit te kiezen die iedereen sterk vind, zeker bij een deel van de fotografie waar weinig liefhebbers voor zijn.
Comment
-
Bedankt voor de reacties
Oorspronkelijk geplaatst door LeiV Bekijk berichtErgens intrigeert mij deze foto wel, banale dingen interessant op foto krijgen is ook een kunst
De reeks over dit ene onderwerp is zeker goed, moeilijk om er dan eentje uit te kiezen die iedereen sterk vind, zeker bij een deel van de fotografie waar weinig liefhebbers voor zijn.Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
Sterke reeks in fotobeoordeling, deze foto... helaas, voor mij, de minste van de reeks.
Te weinig scherptediepte, waardoor de herhaling er niet uitkomt.
De herhaling naar de diepte toe, vind ik ook te veel in de onscherpte zitten om bij te brengen.
Compositie op zich vind ik ook niet sterk, noch het gekozen standpunt.
Als je ze allemaal samen wil plaatsen, zou ik zeggen : fotoverhalen.
Comment
-
Comment