Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik weet wel dat dit gebouw verwijst naar een (ge)rechtsboom die ook in het
wapenschild van Hasselt voortkomt en naar het feit dat hier recht wordt
gesproken. Maar of dit alles zo moet?
Voor mij een mooie foto van iets dat Kafkaiaans aandoet.
Ik weet wel dat dit gebouw verwijst naar een (ge)rechtsboom die ook in het
wapenschild van Hasselt voortkomt en naar het feit dat hier recht wordt
gesproken. Maar of dit alles zo moet?
Voor mij een mooie foto van iets dat Kafkaiaans aandoet.
Verwijst naar de hazelaar en deze komt voor in het wapenschild van Hasselt. Recht werd eerder onder een lindeboom gesproken daar die meestal voorkwam op een plein waar recht werd gesproken.
Anders wel mooie foto.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Mooie foto van een bijzonder gebouw, volgens mij nogal lelijk maar das smaak. Vanbinnen is het in ieder geval afgrijselijk geschilderd, oranje muren, geen aanrader!
Nikon D70 - Nikkor AF-S 18-70 DX + Nikkor AF 70-300 + Nikkor AF 50mm 1:1.8D
Bedankt voor je update. ik vind hem persoonlijk veel beter zo en zo lelijk vind ik de voorgrond eigenlijk niet. Kijkt in ieder geval veel aangenamer zo.
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment