Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi gedaan Pascal, maar zou onderaan een stuk (gras) wegdoen.
Misschien nog eens proberen vanop de hangbrug, met meer weerspiegeling van het kasteel in het water ...
KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.
Knap beeld en de HDR is niet te overdreven al heb je wel wat last van die vervelende halo effecten rond het gebouw .
Ik kan me ook wel vinden met Kingcanon ivm het gras ... in het hoekje laten starten zou de invoegende lijn versterken .
Verder knap hoor
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
De halo vind ik zelf storend, en ik begrijp niet waarom dit een HDR is ?
Had je problemen met de lucht bij een enkele exposure ? Waarom had je meerdere exposures nodig voor dit shot ?
De halo vind ik zelf storend, en ik begrijp niet waarom dit een HDR is ?
Had je problemen met de lucht bij een enkele exposure ? Waarom had je meerdere exposures nodig voor dit shot ?
ik heb inderdaad maar 1 shot gebruikt !
maar als ik een foto bewerk geef ik dit ook altijd aan hier heb ik gebruik gemaakt van HDR efex pro 2 van niksoftware (vandaar HDR )
halo was me bij het posten niet opgevallen ... inderdaad niet oké.
alvast bedankt voor het kijken en de tips
Herwig : andere kant van het kasteel had op dat ogenblik enkel een schaduw ipv reflectie
groetjes Pascal Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/
Comment