Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja, weet ik.
Ik zat met een vaste brandpuntsafstand en kon niet verder uitzoomen.
Heb er wel eentje van verder getrokken waar alles opstaat, maar dan staat er links een lelijke brommer van Pizza Hut bij op die dan helemaal de aandacht lijkt te trekken... dus uitgesneden kwam hij toch beter uit.
Zeer leuk shot. Dat die auto er staat... foert, maar jammer dat ie net met z'n banden op het kader staat. Een tandje marge was daar beter, maar bon, qua fotto vind 'k dit dan weer zeer mooi (behalve dat kader)... En het blauwe streepje linksmidden op de marge had 'k wellicht weggeshopped, maar bon... Zeer eerlijk terwijl het technisch goed is.
En het blauwe streepje linksmidden op de marge had 'k wellicht weggeshopped, maar bon...
Ja, dat is de Astro Tower op de achtergrond... En langs de rechterkant van het gebouw de Madou toren. Spijtig dat deze buildings niet verlicht waren, anders had het een mooie meerwaarde geweest.
Maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om dat streepje weg te doen.
Comment