Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
regen en wind, geen ideale omstandigheden om vanop het dak van het europacentrum deze foto te schieten. heb er nog dit van kunnen maken. ik leer graag bij dus feedback is zeker welkom.
Het spijt me, maar dit is geen SC materiaal, alles helt over, bewerking doet de details noch kleuren eer aan, en qua onderwerp spelen de weersomstandigheden niet mee.
kmoet toch volgen met de rest.
als je de kans nog eens ziet zou ik hem herdoen ...
want dit is wel een leuk plekje om een tilt-shift miniatuur te maken :-)
kzou me op die moment zelfs fixeren op het wapenplein
bedankt voor de reacties. jammer, de volgende keer beter. ik kan hier maar uit leren. normaal zal ik wel nog eens op dit gebouw geraken en dan doe ik het opnieuw en beter.
Het spijt me, maar dit is geen SC materiaal, alles helt over, bewerking doet de details noch kleuren eer aan, en qua onderwerp spelen de weersomstandigheden niet mee.
Ik,volg hier ook Zappa .. Sorry
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
........... heb er nog dit van kunnen maken. ik leer graag bij dus feedback is zeker welkom.
Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
- Camera Model
- Lens
- Sluitertijd
- Diafragma
- ISO waarde
- Belichtingscompensatie
De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
grt,bouk.
Comment