Is dit iets ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oude vismijn Gent (HDR)
Collapse
X
-
-
Re: Oude vismijn Gent (HDR)
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk berichtMet zulk mooi weer denk ik dat HDR hier een beetje misplaatst is. daarom voor mij niet echt geslaagd
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
ewel ik vind het toch een mooie, tis niet omdat mooi weer is dat HDR niet mooi kan zijn, nu ik ben wel een voorstander van HDR en zeker als deze tegen het extreme aanleunen, krijg je lekker andere kleuren en kun je creatief zijn met vanalles en nog wat.
voor mij iig geslaagd.
hier blijven de kleuren tegen het realistische aanleunen maar toch vloeien ze zachter over in elkaar.
waarom wordt hier eens geen apart onderdeel gemaakt voor de HDR's en "extreme HDR"?
enkel wat jammer van de lichte halo's maar das miereneuken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichtewel ik vind het toch een mooie, tis niet omdat mooi weer is dat HDR niet mooi kan zijn, nu ik ben wel een voorstander van HDR en zeker als deze tegen het extreme aanleunen, krijg je lekker andere kleuren en kun je creatief zijn met vanalles en nog wat.
voor mij iig geslaagd.
hier blijven de kleuren tegen het realistische aanleunen maar toch vloeien ze zachter over in elkaar.
waarom wordt hier eens geen apart onderdeel gemaakt voor de HDR's en "extreme HDR"?
Comment
-
Ik hou hier ook wel van .
In dit geval ( bij mooi weer en voldoende licht ) mag het van mij en beetje overdreven zijn zoals hier is gedaan . In andere omstandigheden mag het een beetje subtieler maar ieder zijn goesting natuurlijk
Groetjes
LucNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht........
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtdat vind ik juist storend.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtGeen reactie ?
Natuurlijk is dit een strenge beoordeling, maar er zit veel meer in deze locatie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtIn SC komen met een oninteressante compo, het rood verpietert, naar links hellend, en een HDR met halo's, tsja...
Natuurlijk is dit een strenge beoordeling, maar er zit veel meer in deze locatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtIs dat alles ?
De grijzige tonemapping maakt het geheel wat onzuiver. De HDR-uitwerking doet zeer onnatuurlijk aan omdat dergelijk zonnig weer automatisch ergens harde schaduwen veroorzaakt doch die zijn ingevuld. Diezelfde invulling laat een waas over heel het beeld vallen, wat weer onzuiver doet lijken. Kortom, de HDR uitwerking lijkt me hier niet echt op zijn plaats... Verder is het misschien jammer dat het gebouw aan de rechterkant uit beeld verdwijnt. Het beeld is ok, de uitwerking is niet mijn ding.
Cheers,
F.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichtewel ik vind het toch een mooie, tis niet omdat mooi weer is dat HDR niet mooi kan zijn, nu ik ben wel een voorstander van HDR en zeker als deze tegen het extreme aanleunen, krijg je lekker andere kleuren en kun je creatief zijn met vanalles en nog wat.
voor mij iig geslaagd.
Comment
Comment