Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Move Over

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Move Over

    Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
    Klopt. Ik zal jouw lantaarnpaal dan angstvallig in het oog houden.

    'k Ben er gisteren dus gepasseerd en heb de lantaarnpaal gezien. Echt een knappe compo die je eruit hebt weten te halen!
    Zelf had ik geen tijd om foto's te nemen in La Défense... Op mijn lantaarnpaal zul je dus nog even moeten wachten...
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

    Comment


    • #17
      Re: Move Over

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      't Ja uw foto's kunnen we niet beoordelen want die laat je niet staan (wat eigenlijk al tegen de reglementen is) en nu komt u nonchalant en dood leuk zeggen dat de foto's van Zappa "onvoldoende" zijn.
      Weet dat Zappa zowat de beste is op dat gebied.
      U mag zeker een mening hebben over een foto maar druk u dan genuanceerder uit, dit uit respect voor de fotograaf en daarmee bedoel ik ALLE fotografen.
      Alvast bedankt voor uw begrip.
      RF
      Mod
      Vanuit een politieke correctheid (lees: ooh 't is zo mooi), leert niemand niks bij. Op een forum kan niet iedereen gelijk hebben zodus neem je 't maar beter met een korrel, of zak, zout...
      Anderzijds heeft CorH gelijk met de opmerking dat het geen zin heeft een kromme beweging in beeld te brengen als er daarnaast een scheve paal staat: zet die paal recht, of pshop ze gewoon weg, whatever, maar die scheve paal breekt het beeld. Anderzijds wel een goede shot.

      Nonchalant,
      F.

      Comment


      • #18
        Re: Move Over

        Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
        Vanuit een politieke correctheid (lees: ooh 't is zo mooi), leert niemand niks bij. Op een forum kan niet iedereen gelijk hebben zodus neem je 't maar beter met een korrel, of zak, zout...
        Anderzijds heeft CorH gelijk met de opmerking dat het geen zin heeft een kromme beweging in beeld te brengen als er daarnaast een scheve paal staat: zet die paal recht, of pshop ze gewoon weg, whatever, maar die scheve paal breekt het beeld. Anderzijds wel een goede shot.

        Nonchalant,
        F.
        Beste, het gaat hem niet over gelijk hebben of niet, het gaat hem niet om de commentaren, het gaat hem om de manier van commetaar te geven.
        Hoop dat je daarmee akkoord kunt gaan?

        RF
        Mod
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #19
          Re: Move Over

          Oorspronkelijk geplaatst door CorH Bekijk bericht
          Wat vreemde paal daar die scheef staat en in de lucht zweeft.
          Komt de compositie zeker niet ten goede.
          Al met al een onvoldoende
          Vreemd dat jij zoiets durft te schijven over deze foto , want volgens mij is deze een van de creatiefste foto's van de laatste tijd !!!!!!!
          Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .

          Comment

          Working...
          X