Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ecvb de plek waar je zelfs denkt hmmm zelfs men fisheye heeft te weinig bereik...
mooie foto en eens wat anders dan de "klassieke" standpunten op die locatie...
kwa belichting weet ik dat het daar super lastig is, dus ik weet dat je trekt uit een iets donkere plek tegenover de boven superveel licht is...
mooi gedaan...
Jos, ik wil je niet" tegen de schenen stampen", maar....
Het geheel helt vreselijk naar achter (links voor het beeld), er is nergens scherpte te zien.
En naar mijn gevoel mag daar heel wat contrast aan toegevoegd worden waarbij de kleurschakeringen beter tot hun recht komen. Ik ken de plek ook en heb er al heel wat werken van gezien..
Jos, ik wil je niet" tegen de schenen stampen", maar....
Het geheel helt vreselijk naar achter (links voor het beeld), er is nergens scherpte te zien.
En naar mijn gevoel mag daar heel wat contrast aan toegevoegd worden waarbij de kleurschakeringen beter tot hun recht komen. Ik ken de plek ook en heb er al heel wat werken van gezien..
Smetje,
geen probleem man iedereen heeft recht om hier zijn gedacht te schrijven
wat betreft het achterover hellen, wel de foto is bewust zo genomen en dan ook nog met een groothoek wat dit effect uiteraard nog versterkt. maar ik hou van zulke foto's en ga ze dus ook nooit rechtzetten in PS.
wat betreft contrast, wel voor mij zit er hier genoeg in maar dat is uiteraard kwestie van smaak en gelukkig verschillen onze smaken allemaal anders zagen we hier allemaal dezelfde foto's op den duur nietwaar.
wat betreft scherpte, wel bij mij thuis hier kun je hem van mijn scherm af krabben
dus voor mij is hij scherp genoeg.
Maar toch bedankt om hier eerlijk te commentariëren, ik waardeer het
maar veel mensen hier weten ondertussen wel dat ik wel eens naast het potje durf pl....,
en daar gaat het volgens mij om, een eigen stijl creëren die je onderscheidt van de anderen.
Mijn foto's komen uit mijn hart, niet uit hebt boekje.
Helaas kunnen we geen foto's nemen die voor iedereen voldoen.
Comment