Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Vindt het een beetje een rommelige compositie.
Ik vraag mezelf af of een standpunt iets meer van rechts niet een beter plaatje had opgeleverd, maar ik ken de plaats niet dus ik weet het niet zeker.
Toch een goede poging
Vindt het een beetje een rommelige compositie.
Ik vraag mezelf af of een standpunt iets meer van rechts niet een beter plaatje had opgeleverd, maar ik ken de plaats niet dus ik weet het niet zeker.
Toch een goede poging
Echt rommelig zou ik het nu niet noemen, al zeg ik het zelf. Die boompjes staan natuurlijk in de weg, en dan staat daar nog een paaltje, grrr.
Had ik allemaal kunnen wegshoppen, maar dat was veel werk en zou de werkelijkheid toch iets teveel geweld aandoen;
Er verder vandaan stappen kon niet: als je goed kijkt zie je uiterst rechts op de plaat hoe het steil bergaf gaat, het gebouw staat op een talud.
Bij deze presenteer ik hier een update , die misschien beter in de smaak valt.
En verder ga ik nog wel een aantal platen tonen van dit toch wel fascinerende gebouw.
Vind de update interessanter (maar is dit geen andere photo )
Heb je daar nu veel aan moeten werken? De kleuren zijn mooier, minder storende elementen en de gebouwen komen er beter in uit.
Comment