Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kan ik me voorstellen hoor.
____
mooie lokatie en dito opname.
grt,bouk.
Ik kijk nooit tv omdat ik in zo'n omgeving woon, maar dan nog in combinatie met een quadrant bos van 12 ha dat grenst aan mijn oprit en 1 km verder verder een stuk bos van 3000 ha. Maar dat is nu al meer dan 25 jaar zo en dan verval je (ik toch) in een toestand van herhaling. In feite ga ik hier zelfs bijna nooit meer wandelen, met als enige uitzonderingen als ik de Alaskan Malamute van mijn zoon bij me heb.
We komen dan samen na een paar uren afgepeigerd terug thuis en dat is voor mij al een hele troost.
Gek hoe een mens toch zijn normen verlegt.
Maar mooie foto, daar niet van.
PaulM (goede raad : ga nooit lopen met een Malamute en zeker niet als hij zijn trekharnas draagt)
Comment