Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Yow ! Hele mooie. Technisch vind ik het een krachttoer om zo je lijnen recht te houden en je lensfouten te onderdrukken. Mooi
Visueel vind ik het ook een sterke foto. Ik geraak er niet op uitgekeken. 't Zal wel aan mij liggen
Goed gezien en uitgevoerd
Ik heb er lang op zitten kijken Louis, om een foutje te vinden (mijn slecht karakter). Als het nou echt moet kan ik wel een héééél klein dingske aanmerken maar dat ga ik niet doen.
Knap gedaan, symetrie, lijnen, licht,
Aan de rechterkant van de derde paal van links onderaan een wit aanhangsel?
Nee, dat is het niet. Dat zal wel iets aan het gebouw zijn waar je weinig aan kunt doen.
De 5 wiite lijnen in het midden vallen niet gelijk over de 3 donkere lijnen in het onderste stuk waardoor ik denk dat je een klein pasje naar links had moeten staan. Kan natuurlijk ook aan de constructie van het gebouw liggen. Maar dat is echt muggenziften hoor.
De 5 wiite lijnen in het midden vallen niet gelijk over de 3 donkere lijnen in het onderste stuk waardoor ik denk dat je een klein pasje naar links had moeten staan. Kan natuurlijk ook aan de constructie van het gebouw liggen. Maar dat is echt muggenziften hoor.
Groeten, Bert
Toch bedankt en iets om mee te nemen.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment