Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe compo , maar mij lijkt het of deze met een fish eye is getrokken en daarna rechtgezet .
Er is zeker geen fish eye aan te pas gekomen. Ik had enkel geprobeerd om de horizon recht te zetten.
@ Bouk
In deze waszaal van de Mijn staat alles wel wat schots en scheef en ik twijfelde om het al dan niet recht te zetten omdat het niet meer de realiteit is, maar bij architectuur hoort alles zeker recht te zijn ?
Vandaar heb ik dan toch nog een poging ondernomen om alles wat rechter te maken (zie update). Hopelijk vindt je hem zo wat beter. Die perspectiefcorrectie is zeker nog niet mijn sterkste kant, mar al doende leren we hé
@ Luc
Ik heb er een Z/W versie van maar persoonlijk wil ik hier echt voor de kleuren versie gaan omdat ik zelf houd van die vergeelde muren, het roest en de prachtige tegels. Ik vind dat die sfeer helemaal verdwijnt in Z/W. Laat me maar weten wat jij er van vindt.
Comment