Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dr. Karl Lueger Herdenkingskerk
Collapse
X
-
-
Re: Dr. Karl Lueger Herdenkingskerk
heel mooi deze bijna perfecte symmetrie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Knap werk
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
-
De bouwstijl en bouwheren zullen wen niet zo perfect zijn, hier mist toch wat symmetrie, zelfs in de verbeterde update.
In de originele is rechts een kanteel of balkon schuin te zien, in de update is dat nog steeds in de cassetes van de zijbeuken te zien. Dat is natuurlijk superstreng beoordeeld, want het blauwe gedeelte in de update toont al veel meer detail, wat alles zeker ten goede komt.
Oh ja, en de linker bovenhoek tont wat uitgebrand, net als de ramen in de koepel. Allemaal zeer moeilijk te vermijden en aan te passen. Alweer op het risico af om te streng over te komen.
Maar de tweede versie vind ik door de extra details wel goed, geeft een goed gevoel, esthetisch.
PS: geen exif, misschien zat daar de sleutel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtDe bouwstijl en bouwheren zullen wen niet zo perfect zijn, hier mist toch wat symmetrie, zelfs in de verbeterde update.
In de originele is rechts een kanteel of balkon schuin te zien, in de update is dat nog steeds in de cassetes van de zijbeuken te zien. Dat is natuurlijk superstreng beoordeeld, want het blauwe gedeelte in de update toont al veel meer detail, wat alles zeker ten goede komt.
Oh ja, en de linker bovenhoek tont wat uitgebrand, net als de ramen in de koepel. Allemaal zeer moeilijk te vermijden en aan te passen. Alweer op het risico af om te streng over te komen.
Maar de tweede versie vind ik door de extra details wel goed, geeft een goed gevoel, esthetisch.
PS: geen exif, misschien zat daar de sleutel.
exif is:
F11
1/60sec
17-40L
ISO 1600
handhold ( zoals ik al zei geen statief anders was mijn bagage voor op het vliegtuig te zwaar geweest en mocht ik bijbetalen )
toch bedankt voor je input hoor ik apprecieer het.
Comment
-
Erg mooi, Proficiat met uw HOF.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Proficiat met je HoF
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
Gratzzz met je HOF !!
Groetjes,
Bart
Comment
Comment