Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
binnen in de koelte
Collapse
X
-
-
Re: binnen in de koelte
toch de moeite waard die klim hé :-D
zoals ik al zei
prachtige foto!þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
-
Mooi, maar mag altijd nog breder
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het wordt als je extreem gaat doen en perspectiefcorrectie gaat uitvoeren
Comment
-
@ appelboom... tot nu toe één van mijn rustgevendste en op één of ander illustere wijze "mooiste" locaties... ik ga zeker terug!
@flipperkast, weldra komt de bredere versie, nu kon ik niet ruimer dan 17mm... maar er is een planhttp://500px.com/RonnyJanss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk berichtMooi, maar mag altijd nog breder
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het wordt als je extreem gaat doen en perspectiefcorrectie gaat uitvoeren
heb deze bv. met een fisheye getrokken (extremer kan je bijna niet gaan)
als je daar perspectief of lens correctie's gaat uitvoeren dan ben je heel het effect kwijt
terwijl je weet dat het niet mogelijk is om bodem/plafond tezamen te trekken haast onmogelijk is...
@roja laat maar iets weten !
ik wil de powerplant dan ook nog eens proberen...þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roja Bekijk bericht@ appelboom... tot nu toe één van mijn rustgevendste en op één of ander illustere wijze "mooiste" locaties... ik ga zeker terug!
alleen kwamen er op die moment 2 andere urbexer afgewandeld en dat doorprikt een beetje de illusie van ontdekker ookal weet je dat er al 100de voor je geweest zijn...þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Comment
-
Comment