Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
From Heaven Straight to Hell
Collapse
X
-
From Heaven Straight to Hell
þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!Labels: Geen
-
-
Re: From Heaven Straight to Hell
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtgeen enkele reactie ? Ik vind dit nochtans een heel intrigerend beeld en ik kom er maar niet uit waar ik naar kijk. Ben wel benieuwd wat het is.
dit is de binnenkant van een koeltoren....
door de fisheye was het mogelijk om de opening van de koeltoren en de trechter op 1 beeld te krijgen...
En omdat de deur was dichtgelast was dit toch een klim van ongeveer 7m (met statief en toebehoren
bedankt voor te kijken
the cool tower eyeþú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
bedankt voor de toelichting
Je had toch wel een ladder voor die klim van 7 m mag ik hopen. Stel je voor dat je de afdaling in dit gat (en weer terug) moet doen als een bergbeklimmer
Mag je daar zo maar in ? Lijkt mij redelijk gevaarlijk."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtgeen enkele reactie ?
Moeilijk hoor met de fisheye, om alles juist te hebben, vereist het meestal werken vanaf statief, en dan nog soms een paar pogingen.
Over de foto... goed gezien, passende titel, net niet perfect, maar dat maakt hem niet minder intrigerend.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtbedankt voor de toelichting
Je had toch wel een ladder voor die klim van 7 m mag ik hopen. Stel je voor dat je de afdaling in dit gat (en weer terug) moet doen als een bergbeklimmer
Mag je daar zo maar in ? Lijkt mij redelijk gevaarlijk.
een ladder zou teveel opvallen, dus de klim is zonder enig hulpmiddel gebeurd...
gevaarlijk? het gevaarlijkste is de klim omdat je ook heel je gear meesleurt!
en een koeltoren is zeer glad door modder en mos...
de koeltoren zelf niet want deze is niet meer actiefþú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtMisschien omdat hij net niet "perfect" is, net dat beetje scheef.
Moeilijk hoor met de fisheye, om alles juist te hebben, vereist het meestal werken vanaf statief, en dan nog soms een paar pogingen.
hoewel bij het bewerken op men scherm alles scherp is...
meestal na het uploaden heb ik veel kwaliteitsverlies...þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Comment
Comment