Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De onderste twee centimeter vind ik de mooiste, de belichting van de bewonderende gezichten is zeer mooi (maar geen architectuur natuurlijk).
Het onderwerp zelf heeft jammer genoeg zwaar geleden onder de bewerking.
bedankt voor jullie reacties alvast!
@ zappa: wat bedoel je met
Het onderwerp zelf heeft jammer genoeg zwaar geleden onder de bewerking.
Want het enige wat ik gedaan heb met die foto is wat bijgecropt, saturatie verhoogd en de schaduwen wat opgelicht...verder niks mee gebeurd. Maar ik vermoed dat je refereert naar de led lichtjes? Die kan je inderdaad moeilijk scherp krijgen. De balken tussen de lichtjes zijn wel scherp, maar die LED lichtjes missen inderdaad scherpte...
Mooi. Maar het ligt er maar aan wat je mooi vind. Na al die mislukte kerstbomen doet
Gent er nog een schepje bovenop met zijn lichtfestival. Kan er iemand die stad in de
fik steken. Dat is nog mooier.
denk dat dit buiten de belichte gebouwen toch wel een van de mooieste dingen was om te zien
staat er zeer mooi op
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment