Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Reflections of my life. Alsof ik altijd met een stuk of vier was, die ook nog eens niet met
elkaar konden opschieten, en ieder hun eigen gang wilde gaan. Mooi.
Brilliant heeft die de HOF niet gehaald ??? Jammer want vind hem beter dan sommige die er wel in komen. Ik zou ook dat bovenste stuk eraf croppen zodat de lijnen uit de hoeken komen....moet zeker lukken dan
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Brilliant heeft die de HOF niet gehaald ??? Jammer want vind hem beter dan sommige die er wel in komen. Ik zou ook dat bovenste stuk eraf croppen zodat de lijnen uit de hoeken komen....moet zeker lukken dan
Hartelijk dank voor je mooi compliment. En bedankt voor de tipivm de crop!
Reflections of my life. Alsof ik altijd met een stuk of vier was, die ook nog eens niet met
elkaar konden opschieten, en ieder hun eigen gang wilde gaan. Mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Knappe fotografie wat je hier aflevert. Weer een topper.
Dat noemen ze verder kijken dan je neus lang is.
Comment