Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik probeer het nog eens met een foto uit Dusseldorf. De vorige (Hyatt hotel gaf erg weinig respons). Deze foto is wat subtieler. Betreft een voetgangersbrug over een zijtak van de Rijn. Op de achtergrond de Medienhafen.
Vind het geen slechte foto, maar door de diagonaal die de linkse balk maakt en de reflectie van het licht op de boord linksonder, kijk ik meer naar daar als naar de brug. Misschien dat andere hier een ander oordeel over hebben. blijf er wel bij, geen slechte foto.
@ RDLPhotography, deels ben ik het met je eens. Ik heb ook geprobeerd de leuning links in een andere positie op de foto te krijgen want hij wijst mij te veel recht naar voren. Dat lukte op die plek echter niet. Het licht op de kade onder de brug door vind ik juist mooi en maakt m.i. de brug de lichte constructie die het is.
Comment