Eens de binnenkant van een oud zwembad op de plaat gezet..Is een bewerking (tonemapping) van 5 opnames, voor wie het kan smaken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oud zwembad
Collapse
X
-
-
-
Re: Oud zwembad
De bewerking kan ik wel smaken; is een zo goed als perfecte HDR.
De lensvertekening is weer iets anders. Ik ben niet zo voor dat fish eye of extreem groothoek effect maar dat is persoonlijke smaak.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Ik ben een Fan zeer mooi Shot
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtDe bewerking kan ik wel smaken; is een zo goed als perfecte HDR.
De lensvertekening is weer iets anders. Ik ben niet zo voor dat fish eye of extreem groothoek effect maar dat is persoonlijke smaak.
Groeten, Bert
Comment
-
-
Ik geef toch de voorkeur aan de cinema maar da komt omdat ik die tonemapping al te veel heb gezien denk-ik...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 5Dmk2 Bekijk berichtwauw, waar kan je dit zwembad vinden?
mooi in beeld gebracht trouwens
Comment
Comment