Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

From the top of the roof

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: From the top of the roof

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties en het uiten van de veschillende meningen

Pascal,
    bedankt voor jouw mening.
    Misschien is dit niet mijn beste foto, misschien ook niet een van de betere, maar ik vond hem wel goed genoeg om in SC te posten.

Het Sonycenter in Berlijn is een staaltje (haha, staal maar ook glas) van architectuur, en heel druk bezocht...
    Die drukte en dat staal vind je hier duidelijk in de foto terug, vanuit een niet vaak gezien standpunt (denk ik ).

You love it or you don't... I do

EDIT : Ik heb een link naar een groter formaat toegevoegd. Daar valt misschien wat meer te ontdekken...
    Danny en Luc ik wil geen stok gooien hoor..maar ook met de link heb ik geen voeling.
    Persoonlijke smaak speelt hier een grote rol dus ik wil me er niet in moeien.
    Danny je weet dat ik je werk super vind..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
      Voor mij dik in orde. Mijn oog word eerst getrokken naar de kleuren, vierkant, ronde boog en dan naar de lijnen beneden waar ik dan nog menskens ontwaar. Dan zie ik de feëriek verlichte bomen, voorwaar een plaatje waar ik even zoet mee ben.

Het is anders dan gewoonlijk, ik vind het mooi!
      En daar gaat het toch om, iets maken waar je langer naar kijkt dan 'ohja, mooi, hoor'
      Deze plaat is wat dat betreft zeer geslaagd!
      Groets, Gerhard
      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

schoontje
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Bedankt voor de reacties
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            De helft minder vind ik..
            Mooi druk geheel maar lijnen verstoren het beeld iets te veel voor mij..je wordt gewoon wat onrustig van deze plaat.
            Tja, ik heb hier ook hetzelfde gevoeld over. Technisch zoals altijd dik in orde en ook de kleuren, maar de compo stoort me hier ook.
            Nu ja, t zou maar saai zijn moest iedereen dezelfde mening hebben hé.
            Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
            www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Working...
            X