Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
het is dat je voor de compo de brug links en rechtsboven in de hoeken wil laten beginnen maar;
van mij mag daar wel een stuk af.
vind ik het een veel mooier plaatje
grt,bouk.
Sterk, maar heb wel de indruk dat ie naar links helt
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Compo, lijnen, belichting, kleuren, bewerking,... allemaal prima voor elkaar. Maar dat wordt dan "verknoeid" omdat ie scheef staat. Efkes een update maken ??
Nu nog enkel het gedeelte tussen de hangkabels en de pilonen even bijwerken in "curven" zodat het even donker, of egaal is als de gedeelten daarbuiten.
Nu is dit gedeelte iets helderder dan de rest.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Nu nog enkel het gedeelte tussen de hangkabels en de pilonen even bijwerken in "curven" zodat het even donker, of egaal is als de gedeelten daarbuiten.
Nu is dit gedeelte iets helderder dan de rest.
Grtz, RF
Daar gaat mijn creatieve inbreng van vignettering
Bedankt (trouwens iedereen) voor commments
Comment