Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Amai, duizelingwekkend ! Ik stel mij van die halsbrekende toeren voor om zoiets überhaupt te kunnen vastleggen. Ga je op je rug liggen om zoiets te fotograferen ? Ik zou anders achterover vallen denk ik. Mag je daar een statief gebruiken ? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar ik denk dat je met een balhoofd je camera nooit zover kunt achterover kan knikken. Ik ben dus wel benieuwd naar the how to.
In elk geval prachtig vastgelegd
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Ga je op je rug liggen om zoiets te fotograferen ?
Gewoon de camera op de grond leggen en auto-ontspanner op 2 seconden zetten oid ?
Dat heb ik toch al enkele keren in een donkere kerk geprobeerd met succes..
Gewoon de camera op de grond leggen en auto-ontspanner op 2 seconden zetten oid ?
Dat heb ik toch al enkele keren in een donkere kerk geprobeerd met succes..
En hoe mik je dan precies zodat het onderwerp er juist op staat ? Als je de camera op de grond legt kan je toch niet meer door de zoeker kijken ? Trial and error ?
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Amai, duizelingwekkend ! Ik stel mij van die halsbrekende toeren voor om zoiets überhaupt te kunnen vastleggen. Ga je op je rug liggen om zoiets te fotograferen ? Ik zou anders achterover vallen denk ik. Mag je daar een statief gebruiken ? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar ik denk dat je met een balhoofd je camera nooit zover kunt achterover kan knikken. Ik ben dus wel benieuwd naar the how to.
In elk geval prachtig vastgelegd
bedankt,
is gewoon rechtstaand uit de hand genomen,een statief mocht je inderdaat niet gebruiken,al bij al de foto nemen viel wel mee
maar ben hier toch wel een poos mee bezig geweest om het zo goed mogelijk te krijgen
flipperkast methode lijkt me moeilijker te zijn,je loopt daar niet alleen hé,maar misschien wel het proberen waard
allen dank om te kijken en com..
Comment