opname Rolleiflex 6002, Ilford XP2 film C41-process
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rotterdam
Collapse
X
-
Rotterdam
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Rotterdam
Staat wat eenzaam te wezen. Compositie zit niet goed voor mij omdat het grote donkere deel alle aandacht vraagt. Ook de witte achtergrond loopt wat weg tegen de grijze achtergrond daarom zou hij mogelijk wat sterker uitkomen indie deze foto voorzien was van een stevige donkere kader. (just my 2c)Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
-
Re: Rotterdam
Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk berichtStaat wat eenzaam te wezen. Compositie zit niet goed voor mij omdat het grote donkere deel alle aandacht vraagt. Ook de witte achtergrond loopt wat weg tegen de grijze achtergrond daarom zou hij mogelijk wat sterker uitkomen indie deze foto voorzien was van een stevige donkere kader. (just my 2c)
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment