Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Het Maison Carrée te Nîmes, in Frankrijk, is een van de best bewaarde Romeinse tempels
die men kan vinden op het grondgebied van het voormalige Romeinse Rijk.
.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Voor mij heb je hier een ongunstig standpunt gekozen om dit mooi in beeld te brengen, bovendien vind ik de kleur blauw er ook niet bij passen.
Als je A zegt moet je ook B zeggen.
Welk standpunt had ik dan moeten innemen?
En dat de lucht blauw was, is niet mijn schuld. Niets aan te veranderen, tenzij er een andere inplakken en dat doe ik helaas niet.
Zonder er zelf te zijn is 't moeilijk te zeggen welk standpunt..
maar ik ga mee met de commentaar van Jan.
Nu toon je een stukje plafond, een stukje zuil en een stukje lucht. Vanalles een beetje, scheef afgesneden, zonder duidelijk onderwerp dat eruit springt.
Andere compo - van in 't midden van 't plafond recht naar boven zodat je enkel het plafond zag.
Of van buiten naar binnen, schuin naar boven, zodat je meer van de zuilen ziet en een stuk plafond.
Als je A zegt moet je ook B zeggen.
Welk standpunt had ik dan moeten innemen?
En dat de lucht blauw was, is niet mijn schuld. Niets aan te veranderen, tenzij er een andere inplakken en dat die ik helaas niet.
Sorry hoor maar ik wist niet dat je zo vlug op je tenen getrapt zou zijn, maar ik zal het nooit meer doen. (dit is wel showcase)
Comment