Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Standpunt een beetje meer naar recht, wat de symmetrie ten goede komt, wat nu word ik naar links getrokken. Je had zeker nog ruimte om het zelfdeeffekt te bekomen
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Standpunt een beetje meer naar recht, wat de symmetrie ten goede komt, wat nu word ik naar links getrokken. Je had zeker nog ruimte om het zelfdeeffekt te bekomen
Robby BB
Ga ik er dan niet de symmetrie uithalen ?
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Het gaat hem niet over een verplaatsing van een meter.
Als je 10 of 20 cm naar rechte was verschoven dan had de bovenste lijn mooie het midden gevolgd, terwijl ze nu naar links afwijkt. Het is mischien een detail en zullen andere mij een muggenzifter noemen, maar dat was mijn eerste gevoel bij deze foto.
Voor de rest
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Het gaat hem niet over een verplaatsing van een meter.
Als je 10 of 20 cm naar rechte was verschoven dan had de bovenste lijn mooie het midden gevolgd, terwijl ze nu naar links afwijkt. Het is mischien een detail en zullen andere mij een muggenzifter noemen, maar dat was mijn eerste gevoel bij deze foto.
Voor de rest
Robby BB
Je hebt wel een beetje gelijk hoor Robby maar ik vind de foto zo wel sterk .
En van dat muggenziften ... nee hoor zo denken we er niet over , integendeel ik zeg altijd dat het fijn is om is iemand anders zijn visie te kennen dus ... blijven kijken en tips geven
groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Achter je iPad hoort misschien zo'n () ? (Ik heb er nog altijd geen)
Je weet toch dat je je topic kunt aanpassen, nl. met de <Aanpassen> knop rechtsonder je post. Of is die inactief op de iPad?
Comment